خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

انواع دوربین های مداربسته


دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در موارد حفاظتی و کنترلی مورد استفاده قرار گرفته می شود و این نوع تجهیزات تا حد زیادی هم توانسته اند از از ارتکاب جرایم جلوگیری کنند و در دستگیری مجرمان نیز به پلیس کمک کنند .

دوربین مداربسته چیست ؟ یک سیستم امنیتی که در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود , دوربین مداربسته ارزان است در مقایسه با سایر سیستم های امنیتی که این ویژگی مطلوبی برای آن ها به شمار می رود .

دوربین مداربسته خانگی

استفاده از دوربین های مداربسته یکی از بهترین روش های شناسایی و ایجاد امنیت در منازل مسکونی است، به خصوص که اکثر سرقت ها زمانی اتفاق می افتند که منزل خالی است و ساکنین در آن حضور ندارند.

دوربین های امنیتی یک جزء کلیدی در سیستم های امنیتی خانگی بوده و دارای تنوع بسیار بالا و با ویژگی های متفاوتی هستند. به دلیل وجود این تنوع ممکن است انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل شما کار دشواری باشد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات لازم را برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب را در اختیار کاربران قرار دهیم.

چه تعداد دوربین برای منزل مسکونی مناسب است؟

خب این موضوع تا حد زیادی به وسعت منزل یا ساختمان مسکونی بستگی دارد. اما به صورت کلی فارغ از شکل و متراژ ساختمان مکان هایی در ساختمان وجود دارند که نیازمند نصب دوربین مداربسته هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

درب های ورودی ساختمان: درب های ورود و خروج اولین و مهمترین نقطه در ساختمان است که باید توسط دوربین های مداربسته پوشش داده شوند. از این طریق می توانید بر ورود و خروج افراد کنترل و نظارت داشته و افراد تازه وارد یا غریبه را شناسایی نمایید. توصیه می گردد از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر بالاتری برای این نقاط استفاده کنید.

پارکینگ: یکی از نقاط حساس و مهم در ساختمان پارکینگ ها هستند زیرا دسترسی به آنها آسان بوده و اغلب قسمت انباری نیز در آنها واقع شده اند. این قسمت نیز باید توسط دوربین ها پوشش داده شوند.

حیاط: حیاط یک محیط روباز است و دارای دید باز است. دسترسی به آن از طریق دیوار ها نیز وجود دارد پس بهتر است در این مکان نیز حداقل یک دوربین نصب نمود.


برچسب ها: انواع دوربین های مداربسته , دوربین های مداربسته , دوربین مداربسته چیست , دوربین مداربسته ارزان ,

[ بازدید : 205 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 20 تير 1397 ] [ 20:12 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]