خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

تجهیزات دوربین مداربسته


تجهیزات دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته تنها با در اختیار داشتن وسایل جانبی و برخی تجهیزات است که کار می کند , تجهیزات دوربین مداربسته نیز به اندازه خود دوربین اهمیت دارد به هنگام تهیه ی دوربین متعلقات دوربین مداربسته هم بایستی تهیه شود تا ضمن برخورداری از تصاویر باکیفیت توان نصب آن را هم داشته باشیم .

قیمت تجهیزات دوربین مداربسته

برای خرید تجهیزات دوربین مداربسته لازم به صرف هزینه ای است , این هزینه به نوع دوربین و نیز نوع تجهیزات دوربین مداربسته نیز بستگی دارد . برای تهیه دوربین با کیفیت همراه با لوازم جانبی ارزان قیمت به لیست قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته نگاهی بیندازید و بهترین نوع آن را بنا به نیازتان انتخاب کنید .

لیست تجهیزات دوربین مداربسته

در اینجا تعدادی از تجهیزات دوربین های مداربسته را برایتان شرح خواهیم داد .

1. دستگاه DVR (دی وی آر)

دستگاه DVR یا Digital Video Recorder بخشی از تجهیزات مداربسته آنالوگ به شمار می رود که وظیفه ضبط و پخش دوربین ها را بر عهده دارد. در واقع این دستگاه نقش سرور سیستم مداربسته آنالوگ را ایفا می کند.در ابتدا دستگاه های DVR تنها وظیفه ضبط تصاویر را بر عهده داشتند اما امروزه به صورت همزمان تمام وظایف زیر را انجام میدهند:

امکان ضبط تصاویر از طریق هارد دیسک نصب شده در دستگاه

امکان نمایش تصاویر زنده به صورت دلخواه (چند تصویر در یک صفحه)

امکان بازپخش تصاویر ضبط شده و پشتیبان گیری از آنها

امکان انجام تنظیمات ضبط با توجه به نیاز

توانایی انجام آنالیز های ساده بر روی تصویر مانند حساسیت به حرکت و …


2. دستگاه NVR ( ان وی آر)

عملکرد دستگاه NVR مشابه DVR است. دستگاه NVR به ثبت ویدیو با دوربین های IP که از طریق یک کابل شبکه منتقل می شود می پردازد. دوربین مدار بسته از طریق یک سوئیچ شبکه یا روتر و در برخی موارد به طور مستقیم به یک سیستم NVR متصل می شود. در اصل، رکورد NVR ها در دوربین های IP صورت می گیرد.

3. کابل BNC

نام فیش BNC از عبارت Bayonet Neill–Concelman گرفته شده که نام اختراع کننده آن است. فیش BNC یک رابط بسیار رایج مخابراتی آنالوگ است که معمولا برای اتصال کابلهای کواکسیال به دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.



برچسب ها: خرید تجهیزات دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته , خرید دوربین مدار بسته , قیمت تجهیزات دوربین مداربسته ,

[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 5 تير 1397 ] [ 20:39 ] [ پارند سیستم ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]