خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

آموزش نصب دوربین مداربسته


آموزش نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته در منزل و یا محل کار از اهمیت زیادی برخوردار است و عدم به کار گیری متخصص باتجربه در این زمینه سبب به بار آوردن خسارات زیادی خواهد شد , چه بسا دوربین مداربسته از کار بیوفتد و یا تجهیزات آن دچار مشکل شود .

آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه

نصب دوربین شبکه تا حدودی پیچیده تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. در این مقاله به صورت کوتاه و مختصر طریقه اتصال یک دوربین شبکه به کامپیوتر و گرفتن تصویر آن بر روی کامپیوتر اموزش داده شده است.

به طور کلی دوربین های شبکه دارای نحوه عملکرد تا حدودی متفاوت نسبت به یکدیگر با توجه به برندشان هستند اما نحوه نصب آنها دارای اشتراکاتی است. در این مقاله سعی شده بیشتر به روش مشترک و کلی نصب دوربین های شبکه پرداخته شود.

1. اتصال تغذیه به دوربین: دوربین های شبکه معمولا دارای یک آداپتور به همراه دوربین هستند. برای تغذیه دوربین بهتر است از همان آداپتور و یا آداپتور مناسب دوربین استفاده کنید.

2. اتصال دوربین به کامپیوتر: برای اتصال دوربین به کامپیوتر باید از یک کابل عادی شبکه استفاده کنید. یک سر کابل باید به خروجی LAN دوربین متصل شده و سر دیگر به LAN کامپیوتر شما متصل شود.

3. قرائت IP دوربین: بر روی جعبه یا کاتالوگ دوربین می توانید آدرس IP و پسورد اولیه دوربین را پیدا کنید. این آدرس به صورت یک کد چهار سیلابی است (برای مثال 192.168.1.10). هر سیلاب بیش از 255 نخواهد بود.

4. تنظیم رنج IP کامپیوتر: همانطور که گفته شد هر آدرس IP دارای چهار سیلاب است. به سه سیلاب اول ادرس رنج IP گفته می شود. برای مثال در ادرس IP 192.168.1.15 رنج IP برابر 192.168.1خواهد بود.

5. PING کردن ادرس IP دوربین: PING کردن به معنای چک کردن اتصال دو تجهیز به هم است. در صورتی که پینگ دوربین را نداشتید بهتر است رنج IP و اتصال سخت افزاری دوربین را مجدد چک کنید.

6. نصب نرم افزار دوربین: هر دوربین شبکه با توجه به برند خود دارای نرم افزار خاص خود است. این نرم افزارها معمولا تشابهات زیادی با هم دارند. برای پیدا کردن نرم افزار CMS دوربین به CD موجود در جعبه دوربین مراجعه کنید.

7. اضافه کردن دوربین به نرم افزار: پس از اتمام نصب نرم افزار به قسمت SEARCH DEVICE یا ADD DEVICE در نرم افزار مراجعه کنید.

برچسب ها: آموزش نصب دوربین مداربسته , نصب دوربین مداربسته , دوربین مداربسته شبکه , دوربین مداربسته در منزل ,

[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 28 تير 1397 ] [ 21:45 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]