خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته


دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته شامل مجموعه ای از دوربین های مداربسته همراه با تجهیزات آن هاست که در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند .

دوربین مداربسته چیست ؟ یک سیستم نظارتی است که در یک محل خاص نصب می شود و تصاویر محل را بر روی یک دستگاه ضبط کننده ذخیره و توسط یک مانیتور نمایش می دهد .

فروش دوربین مداربسته عمدتا با هدف به کار بردن در محیط های عمومی چون اداره جات , بانک ها و .. صورت می پذیرد , در میان سیستم های نظارتی و امنیتی دوربین مدار بسته ارزان و به صرفه است و قابل استفاده در هر محیطی ست .

انواع دوربین‌ مدار بسته

دوربین دام یا دوربین سقفی

دوربین بولت یا دوربین دیواری

دوربین صنعتی

دوربین بی‌سیم یا Wireless

دوربین IP یا تحت شبکه

دوربین گردان یا Speed Dome

دوربین مینیاتوری

دوربین دام یا دوربین سقفی (Dome Camera)

همانطور که از نام این دوربین‌ها پیداست برای استفاده بصورت سقفی و دید از بالا نصب و استفاده می‌گردند.

دوربین‌های سقفی هم قابلیت نصب بر روی سقف و هم به واسطه داشتن پایه مخصوص قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. این دوربین‌ها از نوع معمولی یا از نوع دید در شب در اختیار کاربران قرار دارد و باتوجه به نوع محل نصب و کاربرد آن‌ها تعیین لنز و نصب می‌گردند.

دوربین بولت یا دیواری (Bullet Camera)

نام این دوربین‌ها به‌منظور ساختار ظاهری آن‌ها که لوله‌ای شکل هستند انتخاب گردیده است. دوربین‌های بولت بنا به داشتن پایه‌های متنوع امکان نصب بصورت سقفی و دیواری را دارند و دارای دو نوع لنز ثابت و لنز متغیر می‌باشند که با توجه به ساختار محل و کاربرد آن‌ها انتخاب و نصب می‌گردند.

این دوربین‌ها عموماً امروزه از نوع دید در شب تولید و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در محیط‌های بدون نور و تاریکی مطلق تصویر مطلوبی را به اپراتور ارائه می‌دهد.

دوربین صنعتی (Box Camera)

این دوربین‌ها به لحاظ نوع کیفیت و ساختار داخلی آن‌ها عموماً در محل‌های بزرگ و حرفه‌ای نصب می‌گردند. دوربین‌های صنعتی بدلیل نداشتن لنز اولیه، باید توسط مجری سیستم بنا به کاربرد و نیازهای کارفرما انتخاب لنز و نصب گردند. این دوربین‌ها قابلیت نصب لنزهای ثابت و متغیر را دارند و در انواع معمولی و دید در شب عرضه می‌گردند.

نمایشگاه ایپاس IPAS 2018

حضور شرکت علم و صنعت در نمایشگاه ایپاس۲۰۱۸

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه بین المللی ایپاس می باشند.


برچسب ها: دوربین مدار بسته , فروش دوربین مداربسته , دوربین مداربسته ارزان , نمایشگاه ایپاس , دوربین های مداربسته ,

[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 13:59 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]