خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

انواع دوربین های مداربسته هرروز محبوب تر می شوند چرا که افراد اهمیت این تجهیزات را در امنیت منزل و محل کارشان به خوبی دریافته اند .

قیمت دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته بنا به انواع و اقسامی که دارند در رنج قیمت های متفاوتی یافت می شوند , قیمت انواع دوربین مدار بسته به فاکتورهایی چون : نوع تجهیزات آن ها , قابلیت ها و ویژگی های دوربین و بسیاری موارد دیگر وابسته است .

برای صرفه جویی در هزینه های می توان پک دوربین مداربسته ارزان تهیه نمود که شامل تمامی تجهیزات یک دوربین مداربسته است .

کاربری دوربین مداربسته

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است، اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود. کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

1. کاربرد دوربین مداربسته به منظور نظارت بر کارمندان

کارفرما می تواند به منظور نظارت بر ایمنی کارکنان و بررسی عملکرد صحیح آن ها، دوربین مدار بسته را در محیط کار نصب کند. لازم به ذکر است که نصب دوربین مداربسته در ساختمان های اداری و کاری، باید با آگاهی کارمندان انجام گیرد و حقوق انسانی رعایت شود.


2. کاربرد دوربین مداربسته در مدارس

مدارس زیادی در کشور ما مجهز به دوربین مداربسته شده اند. در صورت بروز سرقت، جرم و یا رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان، می توان از تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کرد. دوربین مدار بسته مدارس معمولا در راهرو، حیاط، پارکینگ و… نصب می شود.


3. کاربرد دوربین مداربسته در مکان های ورزشی و تفریحی

به کارگیری دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی، تفریحی، مناطق توریستی، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت بیشتری داشته باشند. زیرا می دانند که در صورت بروز حادثه، پلیس می تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کرده و مجرم را شناسایی کند.


برچسب ها: دوربین مداربسته , پک دوربین مداربسته ارزان , قیمت انواع دوربین مداربسته ,

[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 10 تير 1397 ] [ 20:35 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]