خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی


نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی

سیستم های دوربین مداربسته می توانند محیط بیرون را هم مثل محیط داخلی یک ساختمان پوشش دهند , انواع دوربین های مداربسته را می توان در محیط خارجی نصب کرد البته به شرطی که دارای یکسری شرایط و قابلیت ها باشد . دوربین مداربسته خارجی بایستی در مقابل شرایط آب و هوایی و هم چنین ضربه های وارده مقاوم باشد .

دوربین های مداربسته خارجی به دوربین مداربسته outdoor هم معروف هستند که در ادامه به شرح نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت .

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی

8 نکته کلی درباره انتخاب تجهیزات و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته که همکاران باید توجه کنند:

CCTV مخفف Closed Circuit Television است و توضیح ساده آن، می شود مجموعه ای از دوربین های امنیتی که به یک سیستم مانیتورینگ مرکزی متصل هستند. از آنجایی که استفاده از چنین سیستم هایی مقرون به صرفه است، CCTV ها روز به روز در بین دارندگان منازل، کسب و کارهای شخصی، و املاک و ساختمان ها، هواخواهان بیشتری پیدا می کنند.

اما نکات مهم در پیاده سازی یک سیستم دوربین مدار بسته چیست؟

1- نیازهای کارفرما را ارزیابی کنید: آیا می خواهید بر رفت و آمد های عمومی نظارت کنید؟ می خواهید چهره ها را ببینید، یا کالاها یا گروه های افراد را تشخیص دهید؟ سیستم بی سیم می خواهید یا با سیم؟ سیستم های فضای داخلی می خواهید یا باید فضای خارجی را هم پوشش داد؟ آیا دوربین شبکه می خواهید ؟ سیستم مورد نظرتان چند دوربین باید داشته باشد؟ بودجه کارفرما چقدر است؟

2- نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز های کارفرما و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید:

دوربین مداربسته با سیم: یک دوربین رنگی استاندارد. اکثر دوربین های داخلی/خارجی امروزی از فیلتر مادون قرمز برای دید در شب برخوردارند که تصاویر شبانه آن، برای بهبود کنتراست و جزئیات، سیاه و سفید است. پورت رابط دوربین های سیمی، از نوع BNC یا DIN است و نیازمند کابل ویدیویی جدا نیز هست.


برچسب ها: دوربین مداربسته , خرید دوربین های مداربسته , انواع دوربین های مداربسته , دوربین مداربسته برای فضای خارجی ,

[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 24 شهريور 1397 ] [ 17:40 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]