خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مداربسته

بهترین مارک دوربین مداربسته


بهترین مارک دوربین مداربسته

این سوال اغلب برای افراد پیش می آید که کدام مارک دوربین مداربسته بهترین است ؟ و کیفیت تصاویر کدام یک بالاتر است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دوربین هایی با مدل ها و مارک های متفاوتی در بازار به فروش می رسند , فروش دوربین مداربسته در ایران محدود به چند برند و مارک نمی شود تنوع در این باره زیاد است . شما این مقاله را می توانید به عنوان راهنمای خرید دوربین مداربسته مطالعه فرمایید .

بهترین مارک دوربین مداربسته در ایران

ممکن است نمایندگی دوربین مداربسته کشورهای متفاوتی در ایران وجود داشته باشند اما آنچه که اهمیت دارد نوع دوربین و کیفیت آن است . یکی از انواع دوربین های موجود که طرفداران زیادی هم دارد دوربین IP است , تاریخچه دوربین مداربسته از این نوع به سال های نه چندان دور باز می گردد . در ادامه به شرح جزئیاتی از آن خواهیم پرداخت .

بهترین مارک دوربین مداربسته IP

دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا Internet protocol camera با نام اختصاری دوربین مداربسته IP نیز شناخته می شوند. این نوع از سیستم های دوربین مدار بسته بر خلاف دوربین های مدار بسته آنالوگ از اینترنت برای فرستادن و دریافت اطلاعات استفاده می کند. در اصطلاح عمومی به دوربین هایی که تصویر را از طریق اینترنت ارسال می کنند، “وب کم” گفته می شود ولی دوربین هایی که مصرف نظارتی و امنیتی داشته باشند با نام دوربین مدار بسته IP یا “نت کم” شناخته می شوند.

دوربین های تحت شبکه نسل نوین در مبحث امنیتی و CCTV می باشد، ورود سیستم های دیجیتال به این صنعت باعث بالا رفتن امکانات و قابلیت ها ، راحتی و استفاده بهتر از سیستم های نظارت تصویری شده است،

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه – IP چیست؟

کیفیت بالای تصویر

امکان انتقال تصویر پیشرفته

استفاده از بستر شبکه

بدون نیاز به سیم برق و آداپتور(POE)

امکان استفاده از شبکه بیسیم

ذخیره تصاویر در حافظه

انتقال صدا

نگهداری و پشتیبانی آسان


برچسب ها: بهترین مارک دوربین مداربسته , نمایندگی دوربین مداربسته , دوربین مداربسته , قیمت دوربین مداربسته ,

[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 13 تير 1397 ] [ 16:0 ] [ پارند سیستم ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]